Kolimisteenus
Kodu kolimine
Mõistame, et kodu kolimine on muutus, mis vajab delikaatset ja pühendunud tegutsemist. Selleks pakume kvaliteetset kolimisteenust, mis arvestab kliendi vajaduste ning soovidega. Oleme kolimisteenuseid pakkudes paindlikud ning vastutulelikud kliendi erisoovide suhtes.
Kolimise pakettidest lühidalt:
1. Transporditeenus –Soodsaim võimalus kolimiseks!
Vastavalt kokkuleppele toome Teile kõik kolimiseks vajalikud tarvikud. Kogu pakkimine ja asjade kaubikusse laadimine on kliendi enda korraldada. Kolimise päeval tuleb kolimisauto koos autojuhiga kokkulepitud ajal kohale ning autojuhi peamine ülesanne on kauba laadimise korraldamine. Autojuht tuleb kolimise rendikastidele kokkulepitud tähtajal järgi.
2. Kolimisteenus koos transpordi, peale ja maha laadimisega. Kõige populaarsem kolimisteenuse pakett!
Toome Teile kokkulepitud ajal kolimistarvikud, et saaksite oma asjad kolimise ajaks ära pakkida. Meie kolimisauto ja kolimismehed tulevad kolimispäeval kohale ning laevad kauba autosse ja uues asukohas maha. Autojuht tuleb kolimise rendikastidele kokkulepitud tähtajal järgi.
3. Kolimise täislahendus ehk transport, laadimine ja pakkimine. Nõudlikumale kliendile, kes soovib kolimisteenust koos pakkimisega!
Üldjuhul soovib meie kolimiskonsultant kolimismahu kohapeal ülevaadata. Toome ennem kolimist vastavalt soovile sobiva arvu kaste ja muid kolimistarvikuid ning meie kolimismeeskond pakib ja valmistab ette kolitava kauba. Lahtipakkimist soovib tavaliselt klient ise teha, kuid soovi korral oleme rõõmuga ka siin abiks. Pärast kolimist tuleb meie autojuht vabastatud kolimiskastidele järgi.
Ettevõtte kolimine
Ettevõtete ja kontorite kolimise edukaks kulgemiseks on vaja luua plaan. Meie põhieesmärk on häirida kolimisega võimalikult vähe kliendi ettevõtte põhitegevust. Seega oleme ka väga vastutulelikud kliendi soovile korraldada kolimine näiteks nädalavahetuseks. Selleks, et saaksime teha Teie ettevõtte kolimiseks pakkumise, on kõige lihtsam leppida kokku meie kolimisteenuste maakleriga Teie büroo või objekti ülevaatus.
Büroode ja ettevõtete kolimisel on võimalik kasutada nii tunnipõhist hinnastamist kui ka kokkulepitud tükihinda. Hind sõltub ennekõike kolitavast mahust, mis tingib tööjõu hulga, sõidukite arvu ning pakkematerjali kulu. Kindlasti loevad ka objekti iseärasused, näiteks lifti kasutamise võimalus, kolimine nädalavahetusel või väljaspool Teie ettevõtte töötajate tööaega.
Ettevõtete kolimine on Tellikolimine Consulting OÜ jaoks olnud väga edukas, omades mitmeid suurte ettevõtete kolimiste kogemusi (Luminor Bank AS, Aditro Estonia OÜ, Eesti Post, Haabersi Sotsiaalkeskus, mitmed koolimajad jne).